Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnih rokova, što ne podrazumjeva kvarove nastale unutar 7 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba direkto kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na garantnom listu.

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici moguće je, u od 7 dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka ovog roka kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s garantnim uslovima i uputama navedenim u Garantnom listu.    

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate putem telefona na 035 415 155 ili na e-mail: reklamacija@delta-shop.ba. Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo vas da nam javite broj narudžbe u kojoj se nalazi reklamirani proizvod, broj računa ili vaše korisničko ime.

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 09:00 do 18:00 i subotom od 09:00 do 18:00. 
Nedjeljom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.