Program zaštite kupaca:  Orginalna garancija proizvođača

U sklopu delta-shop.ba postprodajne podrške, za Vas smo kreirali „Program zaštite kupaca“.
U skladu sa tim izjavljujemo: 

Da svaki proizvod kupljen na delta-shop.ba, koji podliježe uslovima izdavanja Garantnog lista – dolazi sa ORIGINALNOM garancijom proizvođača. 


Šta to zapravo znači?  

  • Proizvođači (Samsung, Gorenje, Bosch, Sony…uključujući sve proizvođače potrošačke elektronike koji robu nude na delta-shop.ba) garantuju da će proizvod tokom trajanja garancije ispravno djelovati, budete li ga koristili u skladu sa njegovom namjenom i uputama za upotrebu,  
  • Da će na Vaš eventualni zahtjev za popravku, što ste ga dali za vrijeme trajanja garantnog roka, na svoj trošak otkloniti grešku i nedostatke na proizvodu zbog kojih proizvod ne djeluje ispravno, najkasnije tokom 45 dana od dana prijave greške ili u roku navedenom u garantnom listu.  
  • Da će sve zahtjeve za servisiranjem rješavati samo i isključivo samo ovlašteni servisi, što podrazumjeva ugradnju originalnih rezervnih dijelova te u slučaju zamjene proizvoda, zamjenu vršiti isključivo legalno uvezenim originalnim zamjenskim uređajima istog modela ili ukoliko taj model nije dobavljiv kupcu ponuditi alternativni uređaj jednakog cjenovnog ranga.     


Listu ovlaštenih servisa dobit ćete uz svoj uređaj. Više o procedurama vezanih za servisiranje pročitajte ovdje    

Za sve dodatne informacije obratite nam se putem telefona na 035 ili na e-mail: info@delta-shop.ba.    

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 09:00h do 18:00h i subotom 09:00h do 18:00h. 
Nedjeljom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.